miércoles, 26 de enero de 2011


Miña Vespa GS

Non, non, non me comprei unha outra escúter, Miña Vespa GS, Aventuras sobre de unha Vespa é o título dun novo blogue dun amigo asturiano.

Só hai que consultar a súa primeira entrada no blogue, para ver que é unha clara declaración de intencións:

"Vespeiro

Ola a todo o mundo. Aqui preséntovos este blogue, dedicado a miña Vespa GS.
Irei relatando todalas aventuras a lombos da moto, as viaxes que faga, as avarias, as picadas, todo o que se me ocorra sobra ela.
Trátase dunha Vespa GS do ano 1967, recentemente restaurada e posta ao día. Levaba mais de 20 anos parada.
Segundo escribo estas liñas estoume arrepentindo de non documentar o proceso de restauración que levamos a cabo o meu pai e máis eu. Posibremente mais dun ano de traballo. Pero ao final mereceu a pena totalmente e agora podo gozar da miña Vespa GS.
Teño que admitir que non teño espírito moteiro nin me atraen especialmente as motos, pero tiña gañas de ver andar esa moto que estaba medio tirada nun recuncho.
Un bo día decidinme e aos poucos fomos levando o barco a bo porto. Noutras entradas irei comentando mais cousas da miña vida sobre a moto. Grazas a tod@s por seguirme
."

Pois nada Jose Manuel, se benvido a este mundo do día a dia e espero que as túas experiencias, como as dos demais, enriqueza moito máis o noso espítitu escuterista.

Vespa & Lambretta dende Culleredo > A Coruña > Galicia > España

No hay comentarios: