martes, 26 de agosto de 2008


Fotos III concentración de Vehículos Clásicos Concello de Miño

Pasou o dia, pasou a romeria, como se adoita dicir.

Moi boa a concentración de Vehículos clásicos na Praia Grande de Miño, sempre loce mellor cando o sitio ten moito espazo como era neste caso.

Tedes todas as fotos no seguinte album Picasa:

III concentración de Vehículos Clásicos Concello de Miño

Pero coas que eu me quedei, coma sempre, é cos scooters, comezamos coa Vespa 125 L de Ricardo, unha preciosidade:





Esta Vespa Sprint 150 con side era unha marabilla, o meu fillo non puido resistir a tentación de montarse en, como o chamou, "descapotable pegado a la moto", dous anos e medio dan para moita imaxinación, aquí a tedes:






E esta Vespa 160 apareceu pouco despois de acabar de facer case todas as fotos na concentración, así que dínme a volta e fun a sacarlle estas instántaneas:





E despois de sacar as fotos púxenme a falar co dono, Fernando, un mozo de Fene, que me dixo que a tiña en venda.

Logo de darlle voltas durante unhas horas, que vos parece? acabei comprandolla, así que xa sabedes,

¡¡¡ XA ESTOU MOTORIZADO !!!

e teño que dicirvos que, tras facerlle os primeiros 100 kms, estou encantado.

E agora, a rodar e gozar.

Vespa & Lambretta dende Culleredo > A Coruña > Galicia > España

No hay comentarios: