lunes, 9 de marzo de 2009


Nova Lambretta: A 150 Special

Con este titular saía a rúa este número 234 da revista Velocidad, fai 33 anos, concretamente o 5 de marzo de 1966.

Segundo dicía o artigo: "LAMBRETTA Locomociones, S.A., presentou oficialmente o seu novo modelo de scooter: a 150 Special.
A presentación tivo lugar na sede social do edificio Lambretta, en Madrid, cun acto íntimo, sinxelo, de confraternidad, ao que foron invitadas numerosas personalidades do mundillo industrial e económico do motor, prensa especializada, autoridades e, de modo especial, a tan popular como bellísima actriz cinematográfica Marujita Díaz.
O acto viuse realzado, pois. Coa presenza da actriz, a quen a directiva de Lambretta
obsequiou coa primeira unidade da nova scooter. As dúas estrelas, a 150 Special e Marujita Díaz, foron eixe de atracción para xornalistas e reporteros gráficos.
A scooter presentada, de cor V lata metalizado, pareceunos dunha beleza exquisita. Exteriormente presenta un aspecto máis de actualidade que as súas predecesoras: as tapas laterais que cobren os órganos motrices son de distinto diseño, máis estilizados aínda que os anteriores, máis actuais, máis elegantes e máis cómodos para o pasaxeiro.
Interiormente tamén ofrece interesantes diferenzas: novo cilindro, novo carburador e nova caixa de cambios, que permeten unha maior aceleración ao motor, con o que se consegue maior velocidade punta e, sobre todo, maior reprisse. Neste novo modelo, a velocidade máxima sinálase en 97 quilómetros á hora, mentres que na anterior versión do modelo de 150 c. c. obtéñense menos quilómetros por hora. Estas propiedades sinaladas son xa motivo suficiente para espertar a atracción do usuario. Nova liña nas tapas laterais, nova cor de singular encanto e maior velocidade punta e reprisse xustifican dabondo o novo modelo que nace en España, ven propicia para a súa goce. A cor prata metalizado único que se ofrece, é un verdadeiro recreo para a vista."


Agora entendo por que fai o que fai, cos ollos.

O artigo continuaba con outros datos máis técnicos: "Polo que respecta aos modelos de Scooterlineas, tan popularizados por Lambretta, preséntanse agora de cara a 1966, con sensibles melloras que afectan principalmente á súa configuración mecánica. Así as actuais scooterlíneas, tanto ás versións de 125 Li c. c. como ás de 150 e 175 cc. levan mellorada a aspiración do cilindro e un pistón máis alargado con maior asento e o índice de compresión aumentado. Melloras que, en cambio, non afectan ao prezo de venda, que segue manténdose no xa coñecido, e como noticia digna de sinalar, a volta ao mercado da famosa Lambretta 150 Li. Volve ante a demanda dun importante sector de público, transmitida polos moitos concesionarios da marca en España. A robustez da 150 Li, unida á súa economía de adquisición (18.500 pesetas) e de mantemento, motivaron esta volta, que presentimos moi duradera.
Como complemento desta información facilitamos seguidamente as principais características técnicas da nova scooter presentada.
A Lambretta 150 Special:
Cilindrada: 148 c. c.
Potencia máxima: 7,6 CV.
Velocidade máxima: 97 km-h.
Consumo cada 100 km.: 2,8 litros.
Capacidade do depósito: 8.5 litros.
Autonomía aproximada: 300 km.
Longo máximo: 1,8 metros.
Ancho máximo: 700 mm.
Altura máxima: 1030 mm
Pendentes superables: 9 por 100, en cuarta; 14 por 100, en terceira; 22 por 100 en segunda, e 35 por 100, en primeira.
MAIS VELOZ E ELEGANTE: A LAMBRETTA 150 SPECIAL
"

A verdade que foi e segue sendo un modelo "belísimo" (refirome, claro está, á Lambretta).

Vespa & Lambretta dende Culleredo > A Coruña > Galicia > España

No hay comentarios: