sábado, 27 de septiembre de 2008


Onde quedar: Cervexaría Vespa

Tal e como vos comentei nun post pasado, cando tiven o incidente co mosquito kamikaze, andaba a procura da Cervexaría Vespa en Arteixo e encontraraa pechada a cal e canto, pero resulta que ¡ESTABAN DE VACACIÓNS!.

O venres acerqueime ata alí e teño que dicirvos que e un local, como diría eu, con encanto.

Non se pode dicir que sexa moi grande, pero no seu reducido espazo ten suficentes elementos para convertila nun santuario scooterista, principalmente este:

Unha Vespa 160 do ano 1.964, que según me dixo o dono do local, Luis, restaurouna especialmente para poñela alí.

O ambiente do lugar é similar a calquera tasca dun pobo de toda a vida, isto e, a familiaridade coa que me trataron non se pode explicar.

Dende preguntarme as mil e unha sobre a miña 160, ata contarme batalliñas de cando eran eles máis xovenes, historias da mili, de carreteras imposibeis e dos viaxes Carballo-Ferrol de case TRES horas riba dunha Vespa.

A verdade e que pasei un bon rato na compaña desta boa xente e, o que teño ben clariño e que esta velada non será a última e que a Cervexaría Vespa, de agora en diante, convertirase en parada case obligada para repostar, o corpo.

Un saudo a Luis, o dono.

Tentarei convencerte para que baixes a 160 de ahí e poidas voltar a facerlle quilómetros, xa sexa por Arteixo coma por toda a comarca.

Vespa & Lambretta dende Culleredo > A Coruña > Galicia > España

No hay comentarios: