martes, 13 de abril de 2010


Esta fin de semana, tamén en Segovia

O pasado fin de semana, ademas de levar aos nenos ao zoo e ir á Vespaniada a Ávila, tamén deume tempo a pasearme por Segovia, cidade que nunca visitara.

En plan topicazo, cando me viña á mente Segovia sempre pensaba: "Acueducto e cochinillo", pero teño que recoñecer que me sorprendeu gratamente.

O Acueducto por suposto é ESPECTACULAR, pero toda a parte antiga é digna de ver, a Catedral, a antiga sinagona, a casa dos Picos e, por suposto, 0 Alcázar, unha marabilla.

O único que entorpeceu un pouco o paseo foi que se estába celebrando o Campionato de España de duatlón contrareloxo por equipos e as rúas peonís, xa de por si estreitas, quedaban pequenas para os turistas coma eu, e os competidores, o que non daba pé a ver demasiado ben algunhas zonas.

Sorte que a miña muller ía atenta e avísome do escaparate dunha tenda de deportes:

Donde tenían, formando parte de la decoración, esta preciosa Vespa GS:

(Tendas deCarrerilla)

¿Que pensabades, que isto ía ser un post só de turismo?

Aquí estase ao que se está, e se un vai de turista fíxase nos monumentos e .... nas escúteres, por suposto, jeje.

Vespa & Lambretta dende Culleredo > A Coruña > Galicia > España

No hay comentarios: